5 maj: Dag 12 - stadstur, kaos och (kanske?) fullmåne

Startade dagen med att ordna havregrynsgröt. När jag höll på öppnade Hanna kylen och noterade att det var varmare där inne än i rummet... Ouch! Efter en stund visade det sig också att frysen var paj. Totalt jävla kaos! Jag flyttade över de grejer som kunde ha klarat sig till en annan kyl (som redan var rätt välfylld). Sen åt jag min frukost. 

Pratade sen med mamsen och pappsen på Skype. Bra grej det där (även fast det bryter, hackar och har sig till och från - man får ju ändå prata med varann). Märkte det knappt, men plötsligt hade vi pratat över 30 minuter. De är fina mina föräldrar. <3 

Åkte sen in till stan med Hanna för att kolla klänningar (igen). Köpte en klänning som jag blivit lite kär i redan förut och sen konstaterade jag nu på kvällen att den kanske t.o.m. är material till bröllopet. Vi får se... Ska låta bli att använda den nu, just in case. Hittade också en ring till. Ah, tar de aldrig slut?? Och hur kan så många falla mig i smaken?? Sen handlade vi lite mat och åkte hem. 

Ikväll är det (eventuellt?) fullmåne och det har jag som ni ser fått hyfsade bilder på. Jag gillar dem, gör ni?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback