Dag 22 - Oväntad ohändelse

Jag ringde då Home Affairs imorse och fick till svar att jag kunde komma direkt. Så det var bara att klä på sig, göra dubbelmacka som färdkost och sen ta första taxi in. Fick där beskedet att första gången jag var där så gjorde jag en ny ansökan, så den gamla är ogiltig. Jag förklarade att människan som satt där och pratade med mig, själv hade utfärdat mitt visum den 20 april. Men det spelade ingen roll. De skulle ha möte bl.a. om mitt visum idag. Får väl se hur det går... Sist de sa det hade de inget möte ändå. Krångligaste jävla ställe jag varit med om!

Sen skulle jag träffa Vicky, men hon har inte hört av sig än. Så tydligen blev det inget idag heller. Lite synd. Hoppas på att morgondagen kan bringa lite intervjuer till diktafonen. Har nu som ni märker lagt över alla inlägg på resdagboken, så nu kommer jag bara uppdatera här och på facebook.
Har kollat in vad man kan göra vid Victoria Falls och får adrenalinkickar bara av att titta! Spana in http://www.shearwatervictoriafalls.com så kanske ni förstår vad jag menar. ;-)
Det här kan jag tänka mig att göra som det känns just nu:
  • Elephant-back safari
  • Bungee jump
  • Bridge swing
  • Bridge glide
  • Lion walk
  • White water rafting
  • Helicopter flight
Det återstår att se på torsdag vad jag väljer... Det ska ske någon gång under 22-24 maj i alla fall.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback