Tjejkväll

Happ... igår var Anneli, Lena och Annie här! Ååh, vad himla roligt det var!! Vi åt lasagne tillsammans, sen så spelade vi Våghals och pratade gamla minnen och så. Det är nåt speciellt med att träffa er, verkligen! Vi har så många år att prata om, det blir liksom en annan sak än det här som blir med såna som inte vart med så länge.

Det dracks vin och drinkar hela kvällen och så hamnade vi på Blue Moon Bar senare. Dit tog vi oss med buss, sen på natten blev det Kenneths Hamburgeri och sen hem. Halv tre ny tid så kom jag i säng.

Sen satt vi tjejer och pratade lite, åt frukost och pratade lite till. Sen bar det av hemöver för dem. Så sen tvåtiden har jag varit ensam hemma. Tråkigt men ändå skönt samtidigt. Lite småbakis är jag faktiskt. Eller... alltså... inte dålig. Jag är mer bara väldigt trött och sliten. Borde äta nånting, men känner mig inte sugen... Bakismat är ju pizza... men jag vet inte. Jag orkar inte heller ställa mig och laga mat. Ah, vi får se. Blir säkert pizza ändå i slutändan. .. Bilder på kalaset på min bilddagbok... http://tezzys.bilddagboken.se

Ha de gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback