Resten av dagen

Efter det förra inlägget så kan jag säga: Min tå har verkligen kraschat. Jag tror det är en spricka, seriöst faktiskt. Jag kan inte gå som folk, särskilt inte i skor. =(

Jag har varit hos brorsan en sväng, myst lite med barnen där och pratat lite såklar. =) Fick med grejer därifrån som jag saknat ett tag. Bl.a. min nya stekpanna som råkade åka med mamma och pappa till Hällefors sist de var här. Nu är den hos mig. Wohooo!!

Sen åkte jag hem och bakade kladdkaka. Jag hade lite finbesök i form av Alex nämligen. Lika jävla svinkul som vanligt när han hälsar på! Tack för det!! Jag lever på det lika länge varje gång. Få som lyckas få mig på så bra humör som du! =) Och kladdkakan var supergod, spontana applåder o allt fick jag för den. *nöjd*

Nej... nu ska jag spola tillbaka House och se det från... ungefär början. Inspelningsbar digitalbox IS THE SHIT!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback