Tips!

Jag gillar den här sidan: http://www.lastfm.se
Här kan man välja vilka artister man gillar, sen skapar den som en egen spelningslista med LIKNANDE musik, alltså inte bara det man skrivit in. Hur bra som helst! Jag har upptäckt många bra band via det här stället! Jag är fortfarande lite förvirrad över alla funktioner och så, men det funkar ändå.

Sugen på att gå på Peace & Love-festivalen i sommar? Man kan önska artister! Kolla in hemsidan: http://www.peaceandlove.nu
Jag har själv önskat Three Days Grace, Poets of the fall, Molotov Jive och The Killers... Man kan önska 10 artister som mest. Ett festivalpass kostar 1295 kr. Grymt bra pris för så mycket festival!! Lägger man till 150 kr så ingår också campingplats, för den som behöver sånt. =)

Jahapp, det var det jag ville säga ikväll. Ha de gött!!

Ciao my partypeople!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback