Fel fel fel...

Nu när jag läste mitt förra inlägg så kan jag förstå Nettizz att du tänkte som du tänkte med tanke på det vi pratade om. Och nej... det är FEL... Jag vet inget mer om det nu heller... Nej... Bilderna som kommer är fantastiska för att de är tagna med min nya systemkamera som man kan ta fantastiska bilder med bara. =)




Nu finns det himla mycket bättre bilder, men de ligger inte på Alex dator, så jag kan inte lägga upp dem. För min dator vill tydligen inte hjälpa till att få igång internet... Så nu får jag använda Alex dator för allt istället. Kommer alltså bättre ändå snart. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Hej gumms! Önskar dig en bra dag..o hoppas ni har lite finare väder än vad det är här för tillfället:) Väntar me spänning på de fina bilderna!

Kram o puss på nos!

Postat av: Nettizz

Åhh, vilka fantastiskt fina bilder!!

=)



Kram kram på dig...

Postat av: joss

Åh va söta dom är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback