S.E.M.E.S.T.E.R

Och jag började semestern med ett dopp i Vänern efter jobbet igår kväll! och imorse vaknade jag löjligt tidigt, nämligen 6.30. Kaffe intogs 7.15 på balkongen i västerläge. Sen gick vi iväg till ICA och köpte nybakt bröd och har precis ätit frukosten nu. Himla skönt och väldigt gott!! Fast det är ju inte direkt att man är superhungrig när det är såhär varmt.

Idag ska vi köpa två kattselar så att våra kära vänner kan hänga på ut ibland. Sencha får frispel på att bara va inne hela tiden. Hon är på gång att löpa igen förresten, ikväll blir det p-piller. Senast imorrn om vi inte får tag i veterinär som kan skriva ut åt oss.

Nu ska jag bara slappa.... För det är sånt jag gör på min första semesterdag i år... ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Åh va skönt med semester!!! Vill också ha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback