Lugnt o skönt

Idag vaknade jag visserligen ganska tidigt för att va ledig, men jag har bara ätit lunch och grejat lite här på nätet. Det är helt fantastiskt skönt att inte göra nånting idag. Jag har sovit helt kasst ända sen i torsdags natt. Idag påverkar det mig inte så mycket eftersom jag är hemma, men igår när jag skrev som en galning på föreläsningen så var det rätt hårt att fokusera och koncentrera mig ordentligt.

Kanske kommer S hit och provar klänningar idag. Verkar lite osäkert om det blir så eller inte. Jag får nog ringa och kolla läget tror jag. Anledningen till klänningsprovandet är torsdagens bankett med Personalvetare. Under dagen är det personalvetardagen där det kommer olika högt uppsatta chefer, eller andra inom yrket som har en lång och framgångsrik karriär bakom sig. Jag tror det blir en riktigt peppande dag faktiskt. Efter denna inspirationsdag har man två timmar att fixa till sig inför banketten. Tema lila är det också tydligen... så nu är det tankeverksamhet om det också. =)
Hade en riktigt trevlig helg i Västerås (nu räknar vi bort den dåliga sömnen). Skulle ut och fotografera lite i lördags tänkte vi, men hade inga underställ med oss, så det var alldeles för kallt för det. Dessutom på Mälaren, så det var ju lite småkyligt då. Sen var det nån som hade ramlat på isen och ambulans hade precis kommit dit när vi kom. Så allt kändes bara kallt och mindre bra. Köpte däremot en klöspelare åt katterna. Soffan har agerat klooffer ett bra tag nu och det blir ju inte direkt snyggt... Men de tvärdiggar den där så soffan får numera va ifred faktiskt. Kanon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback