Kisse-mys

Varför har vi nån slags orytm i det här hemmet just nu? Vi har vaknat helt olika tider i flera dagar nu. Idag vaknade jag strax efter 7 - Alex sover som ett barn... Igår vaknade han tidigare än mig och jag var tvärdäckad. I förrgår var det då jag igen och han helt slut. Och så vidare... Har hunnit med några bra grejer i alla fall. Håller på med ett CV, som dock verkar krångla... Men ändå, jag gör det! Och så har jag sagt upp en onödig försäkring som bara kostar pengar och när vi behövde använda den så gällde den inte ändå. Så goodbye liksom.
***
Sencha har nån slags panik här... går omkring och skriker. Undrar hur han kan sova?? Men vi passade på att mysa lite jag och katten:

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback