180%

Dålig sömn (katthelveten...), föreläsning 10-13 och plugg 13-17. Kom hem, Alex hade fixat mat. Underbart! Om en timme ungefär ska jag byta om och traska iväg till Friskis. Man skulle ju kunna tänka sig att jag inte alls orkar det, men faktum är att jag verkligen ser fram emot det, för där får jag rensa hjärnan lite. Allt som har med tentan på torsdag att göra kommer att vara som bortblåst ikväll. Skönt! För imorgon drar vi igång igen kl 10 och kör så länge vi pallar. Sen kvällsföreläsning på det.

***
Jag har inte nämnt att jag har en sysselsättningsgrad på omkring 180% i vår eller...? =O

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

Kom ihåg att stanna upp mellan varven, andas lite och bara vara Du =)

Skönt att du har ett andningshål där på friskis iaf.

Kram kram

Postat av: Nettizz

Kom ihåg att stanna upp mellan varven, andas lite och bara vara Du =)

Skönt att du har ett andningshål där på friskis iaf.

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback