Besökare sökes!

Sommarjobbandet är igång och snart kommer den tyngsta perioden som innebär att jag är ledig fem dagar fram till den 29 juli. Det innebär alltså samtidigt att jag jobbar 19 av 26 dagar. Och då är det ju inte de där vanliga 8-16-dagarna, utan en hel del 14-timmars nattpass som i sin tur innebär att jag jobbar 22-12. För övrigt är jag lite osäker på om det verkligen är OK att lägga såna arbetstider enligt EU-rätten... Har kollat lite på det, men får inte riktigt till om det är OK eller inte. Låter det vara så nu och ska inte trötta ut er med en massa utlägg om arbetstidslagstiftningen. Det får ni ringa mig om när ni funderar på nåt. ;-P

***
Idag ska jag iväg på spinning. Känns nästan lite skrämmande efter mina sjukdomsveckor förut som drog ner mig till en nivå av ungefär 0 på träningsorks-skalan... Så jag har bara cyklat lite, yogat och promenerat sen det drog igång första gången, för över två månader sen. Men nu pallar jag inte längre, nu är det tokdags att spinna lite igen. Ska bli skönt även om jag antagligen kommer känna mig död efteråt. Hehe...
***
I helgen är det sista dagarna Alex är ledig, för på måndag börjar han jobba igen. Så den här veckan funderar vi på vad vi ska hitta på sådär sista lediga dagarna... Jag är också ledig fre-sön, så det blir väl nåt roligt iaf hoppas jag. Nån som vill komma förbi en dag eller två? Eller en timme? Vore skoj att umgås med lite trevliga människor.
***
Min mamma fyller år idag och det påminde jag henne om imorse när jag ringde och gratulerade. Hihi... Lite gulligt att hon hade glömt bort det själv. Lilla mamsen... <3
***

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback