Jobba, jobba, bara jobba

Jag är mer av en morgonmänniska än nattmänniska. Men mest av allt är jag en dagmänniska kan man nog säga. Igår och idag har jag gått upp 05.15 och samma brutala väckningstid återkommer även imorgon. Varför, kan man då fråga sig... Jag har tagit på mig lite extrajobb på F&S, vilket de här tre dagarna innebär städ av lokalerna. Tycker det går alldeles utmärkt bra och fort också för den delen. Alltid trevligt. Men hur som helst så är det bara imorgon kvar som jag börjar så tidigt som 06.00, så det är lugnt. Sen kommer jag ha tre receptionspass framåt slutet av juli/början av augusti. Roligt!

***
Satt ute på balkongen en stund med katterna nyss. De tycker verkligen om att vara där ute... Vi måste nog sätta upp nåt slags skydd så de inte får för sig att hoppa, men än sålänge har det ju gått bra. Men under nätterna har vi inte öppet, eftersom vi då inte har en uns koll på vad de pysslar med. När vi är vakna och det rör sig här inne så känns det inte lika svårt, så de får faktiskt vara ute själva lite. Som just nu. Sencha är en soldyrkare av grandiosa mått! Pixie gillar skuggan bättre. Kan det ha att göra med pälsmängden och -längden kanske? =)
***
Häpp, om man skulle ta och diska lite nu då... Aldrig får man va ledig och ta det lugnt... ;-P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback