2-åringar!

Imorse började dagen med att jag nästan brast i gråt... Fast det var av glädje. För idag är det vår 2-årsdag. REDAN! Känns som vi träffades för nån vecka sen, men samtidigt att vi alltid varit tillsammans. Märkligt det där...

***
Hur som helst... Den där nästan gråtattacken kom sig av Alex alldeles fantastiska present, nämligen en handskriven ditk till mig och röda tulpaner som stod på bordet. Jag tycker verkligen att det är helt underbart hur han kan överrumpla mig med kärlek fortfarande. Jag kunde inte ha det bättre. Som jag älskar honom!
***
Älskar dig Alex! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

Vad härligt gumman!

Jag är otroligt glad för din skull =))))

Postat av: annelii

Romantiskt. Grattis till er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback