Däckar snart...

Funderar på om jag har IBS... ska iväg på läkarbesök för att se om det kan vara så den 16 mars. Jag vill verkligen inte ha det. Verkligen inte. Finns det nån som har det och har lite bra förslag på vad man kan göra för att besvär/symptom ska dämpas?

***
Har preliminärbokat mina pass på Friskis & Svettis VIP-dagar 9-10 april. Jag får alltså följa med! Och det ska bli så intressant och skoj! Ska t.ex. träna med medicinbollar i ett pass lett av Mr Martin Lidberg himself. Nervöst. Hahaha... Ska också gå på latindanspass, fria rörelser-pass och ett flex-pass. Och så ett gäng föreläsningar och en fest. Jag längtar verkligen! Ska bli skönt att komma bort lite från alla måsten och krav. Där får jag garanterat tänka på annat. =)
***
Mitt nattarbetspass blev kaos förresten. Ja, på grund av den där jävla magen jag har. Kramp sen 1.20 inatt och det har inte gett sig än. Jag är så jävla trött på den här satans jävla magen. Mycket tråkigt att nästan aldrig må perfekt... Fick inte sova mer än typ 1½ timme och sen skulle vi plugga också. Så det blev bara två timmars sömn hemma också sen. Kan ni tro att jag är trött? Bah....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback