Lön för mödan

Äntligen!! Känslan var "det här kan gå precis hur som helst". Och denna gång gick det hela vägen!! Så vansinnigt skönt! Okey, jag ska lugna ner mig och berätta. Men jag är lite i extas... =)

***
Tentaresultatet från senaste tentan kom idag. Och jag fick mitt efterlängtade VG. Visst, jag har fått VG förut, men det har varit ett par gånger som det har känts sådär snopet på löjliga saker som jag egentligen kunnat på tentor förut, när jag "bara" fått G. Jag har ju klarat allt än sålänge, så det är ju inga problem så, men det känns så skönt att bevisa för mig själv att jag KAN det här.
***
STOLT! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback