Magkramp

Ni som känner mig vet att jag opererats för diafragmabråck, vilket gör att jag inte kan kräkas. Men imorse höll jag på att få en kattspya över ansiktet, så då blev det kväljningar som följd. Nu vet jag med ännu mer säkerhet att jag inte kan kräkas... Det är starka krafter det där, för jag hade ont i magen i en halvtimme efter det. Vidrigt. Kan inte ens tänka mig hur jobbigt det kommer vara när jag ev. blir gravid. =O

***
Klippte av det slitna i håret igår också. Nära att jag skippade det där med att spara, men tog mitt förnuft tillfånga och stod emot frestelsen. Vet ju att jag inte pallar med kort hår ändå och ångrar mig varje gång, även om ångern kommer en sådär 2 månader efter att jag kapat av det. Så lite stolt är jag allt över att jag stod emot mitt eget sug. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

Bra att du stod emot! Jag har ju lika svårt jag med.... Nu är ju håret dessutom i en skittråkig längd. Men det är bara att hålla ut ett tag till =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback