Nära en jobbig miss

Jag ska ta emot mina underbara SPA-flickor här hemma 17-19 juni. Ska bli helt fantastiskt! Höll på att få slag igår när jag insåg att jag hade den helgen bokad på sommarjobbet också... Turligt nog så var jag så pass tidigt ute med problemet att chefen ändå kunde fixa till det åt mig, så nu behöver jag inte oroa mig mer om det. Skönt! Mitt första pass där börjar då istället den 22 juni och jag missar istället både Where the Action Is-festivalen och Peace and Love-festivalen. Men nån måste ju tjäna pengar till hushållet istället för att spendera dem, eller hur? ;-P Inte blir det nån annan festival eller kurs heller. Kanske om nåt år framöver...

***
Nu är det då dags att börja plugga för dagen. Känner mig lite piggare än jag gjort de senaste dagarna, men den här förkylningen är riktigt seg. Aldrig (vad jag kommer ihåg) har jag haft ont i halsen så många dagar i rad som nu. Usch, helt fruktansvärt. Och rösten är borta, jag går omkring och viskar mest, eller skickar chatt-meddelanden till Alex via FaceBook när det är långa meningar som ska tillverkas. Ja, vi gjorde så igår kväll i alla fall. Han är hemma nu han också. Inte konstigt med tanke på min förkylning... Men han verkar bli bra snabbt. Får hålla tummarna för det.
***
Tvättar också. Eller, jag har kört maskinerna och nu hänger allt på tork. Inte så mycket idag, skönt. Bara att vänta ut tiden kan man säga. Orkar inte hålla på så mycket som ni kanske förstår.
***
Nä, om man skulle ta och fixa till en liten frukost och sen hoppa igång med pluggandet då...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: nettizz

krya på sig raringen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback