3 dagar kvar

Resfebern har inte satt sig så hårt i psyket än, inte vad jag känner i alla fall. Däremot hade jag krypningar i hela kroppen igår, kunde inte stå stilla när jag jobbade. Nu är jag för övrigt klar med jobbandet innan sommaren. Hoppas på nytt ganska snart efter jag kommit hem.

***
Hotspotdagen blev för övrigt riktigt lyckad. Träffade flera jätteintressanta företag/organisationer och kommuner. Kände knappt igen mig när jag sålde mig själv till dem jag tyckte var intressanta. Jag har nog bättre självförtroende och koll på saker än jag kanske trodde. Alltid ett gott tecken! Nu längtar jag efter mitt framtida jobb, var det än må ligga. Men jag spejar uppåt och åt väster just nu... =)
***
Nu vore det läge att börja packa ner saker i resväskorna, så det ska jag göra efter frukost. Hoppas ni har en fin dag!
***
PS: Det kommer vara runt 24 grader när jag landar på tisdag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback