Resdagbok

Jag kommer skriva mer på resdagboken.se/m/thereseschartman nu än här. Känns bara som dubbelarbete att skriva på båda sidorna. Men kanske dyker det upp några inlägg här med allt eftersom. Men nu när jag ändå sitter och skriver kan jag ju passa på att uppdatera lite.

***
Åkte med ägaren och några anställda in till stan och ett shoppingcentrum där för att köpa de där första nödvändiga grejerna som man saknar när man precis kommit till ett nytt ställe. Så det blev storhandling av matvaror, några nya handdukar och ett kontantkort till mobilen. Kom tillbaka nyligen och då trillade L in för lite snack och lämnade även sitt mobilnr så jag kan få tag på honom när han ändå är här nere.
***
De som jobbar och bor här på Wadadee är riktigt härliga människor! Är verkligen jättenöjd med detta ställe som mitt hem borta. En salig blandning av svenskar, norskor, kanadensare, tyskar och namibier finns här. Som exempel. =)
***
Ikväll står restaurang på schemat med gänget, då en av norskorna åker hem snart. Så hinner inte lära känna henne antar jag. Inför denna kväll behövs dock en liten vilopaus och lite sånt här slappskrivande. Ska lämna mitt nr till min kontaktperson också.
***
Hoppas ni har det bra där hemma!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback