10 maj: Dag 17 - Besök på sveriges honorärkonsulat

På konsulatet är de snabba. Så idag hämtade jag mitt papper med översättning av mitt körkort. L var här på tidig förmiddag och vi ordnade till intervjuguiden lite till. Nu är det bara att börja. Men först ska jag till Etosha på SAFAAAAAARIIIII!!!! Jihooo!! Det ska bli superfint att komma iväg. Vi åker inatt kl 02 och ska bo på lodge. Nu börjar det bli dags att packa väskan alltså.

Nästa vecka ska jag åka utomlands. På fredag åker jag och 10 andra på tur genom Botswana, Zimbabwe och Zambia. Malariatabletterna räcker fint, så det är ju snyggt.

Men innan dess ska jag börja intervjua och transkribera. Så det blir hårdkörning mån-tors här och sen semester 10 dagar alltså. Jag tar inte med mig datorn över helgen, så ni får uppdatering på söndag kväll eller måndag, beroende på när vi kommer hem och hur trött jag är efter resan och såna saker. Trevlig helg!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback