30 april: Dag 7 - Ingen energi och koncentrationsförmåga

Jaha, Valborg hemma alltså. Kul för er! Vad jag förstått så är det rätt tjusigt väder i gamla Svedala. Själv tror jag att det blev för mycket av både det ena och det andra under gårdagen. Den raska promenaden gjorde mig ju andfådd och sen vin på det framåt kvällen. Har nog inte vant mig tillräckligt vid luften för att göra båda sakerna på samma dag än. För när jag hade pratat med min Alex på kvällen skulle jag lägga mig, men allt bara snurrade. Lite hjärtklappning på det också, men jag somnade ändå till slut. Fick betala för det idag dock... Har försökt plugga hela dagen, men det enda jag lyckats med är att hitta eventuellt aktuella artiklar till den. Att läsa en engelsk faktalitteratur var ingen höjdare om vi säger så. Läste bara om raderna hela tiden. Förhoppningsvis har jag nytta av de här artiklarna iaf. Måste dock läsa dem på dataskärmen, vilket jag tycker är lite trögt, men det blir säkert bra ändå.

Imorgon har även Namibia helgdag. Får se om jag tar mig från huset då. Utöver studierna är det enda vettiga som hänt idag att jag tvättat. Jihoo, stort grattis till mig. ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback