6 maj: Dag 13 - Sol på min hud

Det har varit en sån där fin dag utan större ansträngningar idag igen. Tvättat, grejat lite och tagit det rätt lugnt. Solade rätt länge nu på eftermiddagen, men idag använde jag solskydd. Det var nog smart, är lite röd. Inget som gör ont, ungefär som om man hade på sig en aning för liten skjorta eller annat plagg som stramar lite över axlarna. Jag börjar faktiskt se en annan ton i huden, nästan överallt. Och när jag solat i runt 45 minuter tog jag mig ett väldigt snabbt dopp i poolen, som inte kan vara varmare än 17 grader. Chock för kroppen! Skönt efter en stund uppe i luften igen.

Nu har jag precis ätit middag, som idag bestod av en röra på spenat, korv, tomat och lök, couscous och ägg. Avslutade det hela med kaffe och några bitar mintchoklad tillsammans med Hanna. Det var trevligt, som vanligt. Nu tänkte jag prata lite med min Alex, men han verkar inte vara tillgänglig just nu. Så jag får väl vänta en stund. Senare blir det tre sista avsnitten av The vampire diaries säsong tre och någon gång under kvällen dyker den kanadensiska skaran in i huset igen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback