1 juni: Dag 39 - Daves byebye-party.

Började dagen  med att dra in till stan och shoppa. Det är rätt kallt här nu, så ett enda par jeans är lite för lite... Och fingervantar behövde jag också. I solen är det ju skönt, men så fort man hamnar i skuggan så är det riktigt kyligt. Så jag köpte jeans, vantar, klänning, skärp och ett linne, allt för ca 450 kr. Lite lagom sådär.
***
Det här blev en riktig festkväll med de allra flesta som bor i huset. Vi spelade kort, dansade ocoh hade allmänt trevligt.
Glad i min nya klänning.
***

Mina husvänner Dave, Kyla, Shaun, Kait, Adam och Marissa.
***

Med Shaun och Michaela.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback