Nedräkning

Nu är det inte mycket annat att göra än att plugga innan Alex och Tomas kommer ner hit. Transkriberat i fyra timmar igår. Idag var jag på stan och träffade min kontaktperson B för att planera lite. Sedan skulle jag träffa kontaktperson V, för hon skulle ha den sista personen till mina intervjuer kl 13. Hon skickade dock sms att vädret gjort henne sjuk idag. Okej... Trist när folk påverkas så brutalt av vädret... Men det är ännu tråkigare när en molnig dag kan göra att jag inte får gjort det sista jag behöver innan jag VERKLIGEN kan börja jobba med materialet. Jaja, så kan det tydligen också gå. 
***

Så nu är det nedräkning som gäller här. 12 dagar tills de anländer till Namibia. 17 dagar tills vi gifter oss. 21 dagar tills vi landar i Sverige. Jag längtar efter alla tre sakerna! I den ordningen också! Men fram till dess har jag en del att göra, så tiden lär nog gå rätt fort. BRA! För jag kan inte sluta tänka på att det snart är dags att träffa två av mina favoriter! Och jag kan inte sluta prata om dem heller. Hahaha... lär ha tjatat hål i öronen på folk här innan de hinner ner. Det får man tåla när man bor med annat folk, eller hur? Haha...
***
Så igår kom två nya personer hit, en man och hans dotter från San Fransisco. Hur trevliga som helst! Vi drog iväg till Joe´s Beerhouse och åt middag och jag fick dem att prova Springbok shot. Det var inga fel det inte! Hon kommer va här när vi åker hem, precis som Adie, vilket är ganska skönt... det är jobbigt att behöva säga hejdå till folk som åker hela tiden... Nu blir det JAG som åker! Jättehärligt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback