Dag 52 - Äntligen klart!

***
Åh så himla otroligt brutalt och vansinnigt galet härligt det känns i kroppen! För nu är det bokat! Den 6 juli är jag inte längre en fröken, utan en fru! Det är så himla underbart att ha den där nykära känslan igen. Den har visserligen aldrig försvunnit helt, men nu är den tillbaka med full kraft! Jag är såååå glad. Så himla glad! Kan inte förklara hur bra det känns. Det går inte. Man måste ha varit med om det tror jag. Nu är startsträckan igång på riktigt. Om 18 dagar får jag äntligen krama om två av mina bästa människor. Då blir det kramkalas deluxe på Hosea Kutako International Airport kan jag tala om. Och ett pusskalas med Alex såklart. =D
***
Så... det är alltså 24 dagar kvar till den 6 juli idag. Den 6 juli... det blir ett datum att minnas. En dag efter mammas födelsedag, två dagar innan storebrors födelsedag. Ska nog inte finnas några som helst problem för mig att minnas denna dag i framtiden.
***
Swakopmund är platsen där jag ska aveg löften och skriva under papper. Swakopmund. Inte Hällefors, Karlstad eller Västerås... utan Swakopmund! Kan knappt bärga mig! Har inte varit där själv än, men det känns bra. Jag har hört och sett mycket därifrån. Det är stället där havet möter öknen. Den namibiska öknen. Den äldsta öknen på vår jord. DET är grejer det.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback