Dagen före!

Ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande på sistone. Det har varit ganska stressigt här... Fick panikfixa en sista intervju i torsdags eftersom jag väntat och väntat i ett antal veckor på att få hjälp med det. Det lovades en del, men saker kom emellan, vilket ju kan hända. Men i torsdags fick jag alltså panik eftersom jag behövde göra den senast på fredagen. Som tur var så fanns en person i närheten som kunde ställa upp och det visade sig sen att det var en av de allra bästa intervjuerna jag gjort. Happy days!

Och nu är det mindre än ett dygn innan Alex och Tomas landar här i Namibia. Det är nästan overkligt. Så länge jag har väntat på morgondagen. Just nu vill jag bara somna och sen vakna typ en timme innan vi ses. Det vore verkligen toppen! För nu är det svåååååårt jobbigt att bara vänta... och vänta...

Har fixat med diverse nödvändigheter inför de resterande dagarna här. Tog en städrunda idag bland annat. Det är inte det lättaste att sopa golv med endast pytteskyffel... Hahaha... Men vill man så går det. Fick helt enkelt krypa istället för att stå.

Tänkte mig att jag skulle börja packa lite inför vår rundtripp till veckan ikväll. Då borde ju tiden gå lite snabbare..? Kanske en film också. Och måste väl äta middag också antar jag...

Mått rätt kasst i två dagar nu förresten. Inte så roligt. Igår vaknade jag med riktig dunderhuvudvärk, halsont och tjock i både näsa och hals. Fick i mig frukost, sen somnade jag igen och sov till 14.15, då Alex skickade ett sms... Vansinne! Tog mig upp och fixade till mat tillräckligt för att räcka när vi kommer hem från resan på lördag. Det gäller att vara förutseende här. Och spara pengar såklart. Blir billig kväll då.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback