Gammal kärring?

Igår fyllde jag 25. Men inte känner jag mig nå speciellt gammal för det. =) Det var en bra dag. Mycket tårta och människor. Fick ett jättefint te-set bl.a. Resten får jag tydligen på lördag av alla andra. Eller förresten. Mamma och pappa har satt in pengar på mitt konto som födelsedagspresent.

Den bästa presenten var alla som kom ihåg mig och gratulerade hela långa dagen. Jag saknade några mäniskors gratulationer... men men... man kanske inte räknas som viktig och så hos dem längre...? Eller har de bara glömt detta år efter alla andra års gratulationer?

Hur som helst. TACK till er alla som uppvaktade mig, på vilket sätt ni än gjorde det! Ni finns i mitt hjärta och jag saknar er helt oerhört... Karlstad känns ibland väldigt tomt, och det är för att ni inte finns nära mig... Tur att det finns några viktiga människor här iaf... *kärlek*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback