Underbara människor!

Japp... det är mina vänner och familj. De är alldeles underbara! Festen igår var en total succé och jag hade så himla jävla roligt och nästan alla kom. Jag är extremt nöjd med att vara 25. =)

Det spelades lite spel och lektes lite lekar. Det var planerat, men kändes ändå lite spontant, vilket alltid blir kul. Jag drack en del... en hel del faktiskt. Men det gick ganska bra ändå, blev aldrig för full. Idag har jag inte fått betala med stora kosan för att jag drack igår... Det räckte med lite lite illamående under bilfärd, sen så brutalt trött. För övrigt har det gått alldeles utmärkt. Pizza har det ätits och film har jag nyss sett. En bra och lugn eftermiddag.

Och så har vi en jättetrött Tess här nu som inte orkar skriva mer. Men ville bara tacka alla för att ni kom och förgyllde min helg. =) *kärlek*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback