Frihet

Ut genom dörren, rakt ner mot jorden. Det är helt fel, men det är ändå så rätt! 3 km upp i luften... man ska inte få för sig att hoppa från en så hög höjd! 198 km/h i fritt fall i 33 sekunder. Det är värt att upplevas! Frihet säger jag... frihet!
Frihet kostar pengar, men det gör inget. Det var värt varenda krona jag betalade för mitt tandemhopp tisdagen den 26 juni 2007 vid Örebro Fallskärmsklubb!! Jag har blivit kär... och jag har blivit förälskad. Både och alltså. Och fort gick det. Och mer vill jag ha. NU!!! Jag tänker hoppa fler gånger. Gärna gå en kurs så jag kan hoppa själv också. Men då blir det nog Arvika, för det är närmare. Lite iaf...

Vi var tre damer som gjorde detta tillsammans, nämligen jag, Tina och Andora. Och här är vi:

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback