Vuxen... eller nåt

Igår blev jag vuxen... iaf om man ska gå efter SJ och Svensk Adressändring... Alltså blev jag 26 år. Känns som i förrgår, så jag gissar att jag är minst lika omogen eller mogen som jag var då. :-P

Ikväll är det kalas hemma hos mig. Vi är bara tre personer än sålänge... kanske fyra, jag hoppas du kommer Nett!! Om det är nån somär festsugen så är det bara att höra av sig och dyka in sen. =)

Håller för övrigt på att plocka om lite i garderoben. Nu kan man faktiskt gå in där och golvet (bara där man behöver ytan) är clean från sopsäckar osv. Rätt skönt, men jag är sån som drar ut på saker tyvärr. Hade kunnat fixa det där för länge sen, men ICKE!! Men nu så.

Lollo var här i veckan! Vad mysigt och trevligt vi hade! Hon kom i onsdags och åkte hem igår. Tyvärr började hon jobba 6 imorse, annars hade hon varit kvar och festat med oss.

Näh, fortsätta plocka lite kanske... jepps... så får det bli.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fihja

Jag kommeeeeeeer =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback