Herrhagen is my place!

Jag gillar Herrhagen alltså! Allt är nära och man parkerar gratis på gatan. Och min lägenhet är ett charmtroll. Kanske att den ska få ett namn den också... Kan bli så...

Om en timme ska jag gå till stan och träffa Fihja och kanske en cippare eller fler... Vill ju inte säga några namn än. :-P Före det ska jag försöka få ihop potatismos och fiskpinnar.

Jag letade febrilt efter gardinkrokarna som jag lyckades slarva bort i söndags... eller måndags. Lade dem på ett bra ställe, men inte fan hittade jag dem sen... Fast nu har jag faktiskt hittat dem! Så i sovrummet hänger nu elefanter i fönstret. Så fiiint blev det. Grymt nöjd. En annan elefant ska få hänga på väggen mittemot fönstret också. Kanske att jag ska ta och hänga upp den nu... Jag har också fått upp klockan i köket, anslagstavlan i hallen och duschdraperiet. Och så har jag nu fyllt vitrinskåpen också.

Datorn fipplade jag ihop i söndags på morronen. Det har jag ju gjort flera gånger förut så det var inga konstigheter.

Näh... att laga mat nu då kanske...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

haha, ja, de brukar bli förvånade när det visar sig att man inte alls är så beroende av dem, som de gärna vill tro! Klart du fixade datorn själv, du är ju tjej ju! Sorry för gårdagen förresten, skulle ha ringt upp dig, men det var tungt här hemma. Calle var sängliggandes så jag hade fullt upp med Samuel, plus att vi gjorde ett litet försök till att handla varma byxor åt honom att ha på dagis (innan Calle blev sängliggandes på nytt:( ) Jag hör av mig snart, imorgon tänkte jag träna, sugen?

Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback