Heeeeejjjj!!!

Idag har jag äntligen träffat mina söööööta syskonbarn igen!! De kom hit vid 9.45 imorse. Dominic stannade kvar hos mig, han vägrade åka ifrån mig! Så han fick åka med mig in till stan en timme senare. Vi lekte med Mysan och jag fick en baaaamsekram!! Lilla gubben... så himla glad att jag träffat honom idag! Det blev såklart massa kort på lekandet, men jag lägger in dem en annan dag, för jag är så hungrig så jag tuppar av snart...

Iaf, så va vi på stan sen, träffade Veikko och Emma där och lunchade allihop tillsammans på Mitt i city. Trevligt, och Dominic skulle sitta i mitt knä hela tiiiiiden... <3 Sen var det baaara jag som fick följa med honom på toaletten. Efter det gick vi omkring och shoppade lös lite på rean, sen var det dags att åka åt olika håll. Då fick jag en present av lille sötisen, nämligen en sån där liten prydnadsgrej i form av en nyckelpiga med maaaassoooor med hjärtan på... *kärlek* Den hade han köpt till mig! Plutten... söt han ääääär!!!

Emily har blivit en otroligt vacker liten dam. Hon var lite småblyg först, men det gick fort över när jag log åt henne och busade lite. Tung hade hon blivit också... jisses, vilken skillnad! Så duktig, sitter själv med kontroll och så. Gumsan kommer nog bli ganska lik bror sin, för han gullar och busar med henne hela tiden! De är goa mina små pluttar... Nästa helg hinner jag träffa dem lite mer. Då kommer längre rapport skulle jag tro... =)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

HAlloj gumman! Nu har jag hittat din blogg efter diverse snokande på nätet. Ser fram emot nästa helg! Kramen!

Postat av: Annie

Förresten! Inför lördag, ta varma kläder, tänkte duka upp i uthuset. Vore tråkigt om nån fick köldskador! :)

Postat av: Annie

TACK för igår!

Postat av: Annie

Det ska vi nog kunna ordna! :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback