10-årsjubileum

Japp... personlig assistansenheten i Karlstad har det idag. Jag ska dit en sväng. Det ska tydligen bjudas på smörgåstårta o grejer... Får jag gissa är det säkert räkhelvete i, men jag kan pilla serrni!

Och vilket fantastiskt väder det är idag!! Solen skiner, det är klarblått på himlen och snart kommer det väl några plusgrader till oss också skulle jag tro. Underbart! Jag ska cykla lite idag, till kontoret, sen till nån annanstans, sen till Claratappen för att lämna bort några deciliter av mitt blod. Jag behöver nog förnya lite i kroppen kanske. Det är alltid bra. Men sen måste jag ta det lugnt resten av dagen. Eller nåt... vi vet ju hur jag är... Lugnt... hahahahha, det var lite roligt att jag skrev så, så det får stå kvar.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Ql att höra från dig häromdagen, och du var otroligt glad och positiv må ja säga:). Skönt att veta att du funnit lycka! Varma kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback