Björnbär är nya grejen... =)

Idag gjorde jag björnbärssylt. Fantastiskt vad gott det är med björnisar! Jag använde sylten till havregrynsgröten som jag kokade. Jag köpte KRAV-märkt havregryn med quinoa i. Jag har alltid avskytt havregrynsgröt... Men nu var det faktiskt helt okej, särskilt med björnissylt till.

Fick en bild nyss av en kompis... Det må vara illa av mig att lägga ut den, men faktiskt... Bilden är illa... därför lägger jag upp den ändå. Klaga om ni vill, men jag såg "en annan" bild än vad den egentligen ska stå för tror jag. Fattar ni inte vad jag menar så får ni fråga, men jag tror det går att lista ut ganska lätt...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback