Dagen innan... =S

Idag har jag hållt på hela dagen. Vart på stan och kikat på matmarknaden, det var riktigt trevligt tycker jag. Synd att jag inte hade mer stålar bara. Efter det gick vi hem igen och började tvätta. Lagade mat, satt och tog det lugnt ett tag. Sen fick jag lite småpanik och kände mig tvungen att hitta på nåt för att slippa bara sitta och tänka på morgondagen... Så jag ringde yngsta morbrodern och sen åkte vi dit och hälsade på. Kom hem strax efter 20, sett Wipeout nu. Nu ska jag snart duscha... sen ska jag bara sova bort natten, hoppas jag. Man kan ju ha lite svårt att sova kanske? Jag hoppas iaf på sömn... jag tror jag får lite. =)

Nu vill jag försvinna, så det gör jag. Jag skriver när jag är pigg igen... framförallt när jag är hemma igen. =)

Hoppas ni får det gött i solen, ni som kommer ha chans att vara ute i den!

Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jövis

Hej gumman! Hoppas allt går bra imorgon. Tänker på dig. Kram//

Postat av: Anonym

Hej gumman! Hoppas allt går bra imorgon. Tänker på dig. Kram//

Postat av: annelii

..nu är det ons, hoppas du återhämtat dig bra vännen min. Stoor varm kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback