Färdigstädat *nöjd*

Sådärja. Jag har varit klar ganska länge faktiskt. Men det tog ungefär tre timmar, med två pauser på 10-15 minuter mellan varven. Sen blidde det dusch och mat. Enkelt, bara köttbullar, pasta och en liten sås jag joksade ihop.

Min Boxer är lite tjurig idag också. Det gillas inte så mycket. Drog ur sladden och satte i den igen. Får se om den är gladare nu. Funderar på om jag ska se Greys ikväll... Jag har inspelat från förra veckan, så måste isåfall se det avsnittet först. Alex kommer om en stund... Dessa val... :-P

Näh, inget annat intressant i huvet som jag känner för att skriva ner... Kanske senare, eller säkert imorron efter inskrivningsbesöket på sjukhuset. =S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback