Sjukhus och utevistelser

Jahapp... då var dagen över kan man nästan säga. Jag är helt slut! Nästa fyra timmar på sjukhuset, tur att det fanns en rolig prick att tala med. Och han ska även ligga på samma avdelning som mig efter sin operation på måndag. Perfekt, slippa bara ha tråkigt och äta tråkig mat. Om mat förresten... Blä!! Jag fick jävla falukorv (!!!) till lunch där. Jag A V S K Y R falukorv!! Men men... man fick en banan till också, så det gick väl ändå.

Jag ska iaf opereras kl 8 på måndag morgon. Jag är först ut tydligen. Ganska skönt tycker jag, så slipper jag fundera på det hela morronen. Ibland har man tur... Alex (min ängel) ska då köra dit mig så jag slipper gå, för att cykla är inget alternativ, inte att gå heller... jag kommer va så nervös att jag kommer klättra omkring på väggarna på söndag kväll... Han ska också köpa Descutan åt mig imorron (se om han kommer ihåg...men det tror jag... :-P).

Sen träffades vi iaf utanför Livskraft och jag visade honom lokalerna och maskinerna på gymmet. =) Sen cyklade vi till Pizzeria Akuten (för hör och häpna; Tess var så vansinneshungrig att jag kunde misstas för en sur gammal trasa)... Där åt vi oss glada... eller ja, A var ju redan glad, men jag återfick lite av min charm efter intagandet av foooooooooooooooood. <3

Cyklade vidare hemåt och var här en liten stund, sedan blev det promenad på 1½ timme. Fast då satt vi och filosoferade några ggr på nån bänk vid älven, mycket trevligt. Jag behövde det lätt... för att slappna av i mitt hysteriskt nervösa tillstånd efter allt de berättat för mig på sjukan under dagen... Kom hem vid 20 och då kom jag plötsligt på att jag måste ju för satan ha matlådor till mina två heldagar på jobbet, så det fick bli snabblagat, t.ex. spaghetti och köttfärsås. *nöjd*

Sen ringde jag mams och papps och berättade när jag ska in till sjukan på måndag osv... Och då fick jag också veta att Mr Brum Jr inte alls är så sjuk som jag trodde han var. Han behöver inte opereras han inte... minsann... jag som trodde han skulle ha lite sympatioperation med mig... men ICKE!! Satans... Fast det är ju skitbra, för förhoppningsvis får papps väl pengar tillbaka på kopplingen som han köpt... *krafsa huvud*

Nu sippar vi lite champagne... vardagsgrej för oss... :-P

Vilodags... 8-21 imorrn... work it is!! Ciao!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hannah

Önskar dig lycka till. Hoppas operationen går bra. Tänker på dig. Kram!

Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback