Sovmorgon

Idag vaknade jag 10.37... helt otippat. Vaknde nån gång efter 7 för ett toabesök, sen sov jag till 9 nånting när Alex skickade sms, jag somnade innan jag hunnit svara på det och vaknade sen då 10.37 med telefonen bredvid kudden... hahahaha... snacka om trött?

Jag var en överraskningarnas drottning igår! Och alla överraskningar blev fantastiskt uppskattade. =) Jag älskar att överraska ibland.

Hur som helst... Jag åkte till Våxnäs och BK för att inta brunch med bror och hans familj. Sen blev det Gengåvan där svägerskan hittade en massa trevliga kläder för en liten slant. Second hand äger när det finns bra grejer. =) Sen åkte bror med barnen hem och jag och svägerskan åkte vidare mot Bergvik och shoppade lite. Fanns en hel massa som hon fick tag i. Jag tyckte det var skitkul att va shoppinghjälp. Jag köpte bara en liten grej själv. Tvungen att hålla stenhårt i pengarna nu de sista dagarna innan operationen. Jag tog ut pengar till inskrivningsbesökt nu också. Tjohoo...

På tal om pengar... jag måste lägga till alla räkningar och att de ska dras den 27 från mitt konto. Tur att man kan göra så... För just den dagen ligger jag ju och blir karvad i. Kan bli svårt att betala räkningar då tänker jag.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

SNYGGGGG design =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback