De utlovade bilderna =)

Alex hade bilderna från första doppet i sin mobil, så inte förrän nu har jag haft möjlighet att lägga upp dem. Men här är de iaf... 1 juni alltså... =)


Emily o jag före doppet.                       Plask! Och gött va det!!


Kan inte låta bli att posa i vattnet. =)


Törstig efter doppet.                               Jimmy o barnen busar lite.

På måndag hämtar vi våra bebisar Sencha och Pixie. =) Ska bli så himla trevligt att bjuda hem dem till oss. Vi börjar hos Alex och sen får de komma hem till mig. Lite tid att vänja sig vid våra hem innan de börjar flänga runt med oss överallt. Bilder kommer såklart på dem också. Ja just det... kanske ska tillägga att det är två katter jag pratar om. =) Sencha är en Siames på strax över ett år och Pixie är en Norsk skogskatt som bara är liten bebis. *mys*
Vi har inhandlat bur, kattlådor osv för fröknarna redan. Superkul!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Härligt!!!

Postat av: Nettizz

Åh vad mysigt med två nya familjemedlemmar =)

Men du HÖÖRRRUUUU, var är den NYA baddräkten?

Fast nu kom jag på....den kanske inte var inhandlad vid detta dopp?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback