Klart för flytt

Idag har både jag och Alex sagt upp våra lägenheter, för ett kontrakt har skrivits på lägenhet nr 2 som jag skrev om förut. Den 1 september är det flyttdags. Efter många tankar hit och dit så kom vi till slut fram till att den kändes helt klart bäst. Och nu när kontraktet är skrivet så känns det bara ännu bättre!

Har plockat 4½ kilo jordgubbar idag. Himla massa mycket billigare att plocka själv än köpa på affärn. Vi betalade ca 12-13 kr/liter. Det mesta kommer användas till jordgubbscheesecake som jag ska göra till mamsens 50-årskalas. Jag är en mycket snäll och hjälpsam dotter minsann. =)

Nu ska jag bara softa i fåtölj här hos Alex... för hemma kan jag inte va än. Där renoveras det fortfarande för fullt i badrummet. Det kommer bli så fint! Och några veckor kommer jag kunna använda det iaf. Dåligt tajmat, men så kan det gå.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

Ja, Grattis till lägenheten!

Läste om den, jag har solen i barnens rum och köket hela dagarna. Men jag köpte mörkläggningsgardiner till barnens rum som jag drar ner direkt solen kommer och det blir en väldig skillnad!! Och sen har jag trä persienner i köket det gör sitt det också! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback