Busy busy girl... that´s me...

Jahapp... då var det fullt ös i tre veckor. Det började förra veckan, går igenom denna, och så nästa på det. Sex dagars arbete alla veckor. Jag är inte van vid detta! Anledningen är dock så jävla bra att jag inte ens orkar bli trött på det! Jag kanske har hittat ett nytt jobb, eller ja... ny brukare. Schemat är kalasbra där och det är en tjänst på 71% isåfall. Jag får jobbet om jag vill ha det. Jag ska gå bredvid tre dagar till iaf, halvdagar blir det. Sen kanske nån mer heldag. Troligen, så jag känner mig riktigt säker när jag väl går på schemaraden sen.

Mellan allt jobb har jag hunnit tvätta, ha bakningskväll hemma i fredags, tränat ett antal pass, kanske tre eller fyra, plus promenader några stycken, med Alex. =) Dejtat har vi också hunnit med, ja promenaderna räknas också som dejter, eller, de har liksom hamnat mitt i... ni vet. =) För jävla roligt är det, och himla bra känns det! Tess är kär!! <3 Kul va? Eller mysigt kanske. =) Jag känner mig som en prinsessa iaf.

Nähäpp, nu har jag vilat upp mig nån minut efter jobbet, cyklingen och träningen. Dags för en dusch och sen lite mat. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Åhh vad härligt för dig gumman. Ha kul och njut för det är du verkligen värd. O hur bra är det inte med nytt jobb! Grattis! Själv svävar ja på små moln, kanske fixar det sig me boende inom en mkt snar framtid! Jippie! Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback