De räckte!

Pengarna alltså... Jag klarade mig på lönen förra månaden. =) Och nu fick jag lite mer än väntat... men å andra sidan hade jag istället en sjuhelvetes jävla räkningshög. Så det blir nog +-0 den här månaden också sen. Men bara jag slipper låna så är jag glad. Fast jag borde hinna få skattepengar innan månaden är slut också. =)

Har nog kommit på vad som ska köpas till mamma när hon fyller 50 i sommar också. =) Lilla mamsen... <3



Idag ska jag till distriktssköterska som ska titta på ett av mina ärr, där en liten del av en tråd sticker ut fortfarande. Får inte tag i det och vågar inte dra heller.... Så de får avgöra på VC istället. Sen ska jag och Alex äta på restaurang. Vet inte om de har öppet eller inte... testade ringa, men fattade inget av telefonsvararen... Så vi får väl se hur det blir. Finns ju andra ställen också. =)

Snart ska jag ut och göra stan med Fihja en sväng. Därför ska jag fixa till mig lite.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback