Första natten

Igår åkte jag till bejb på kvällen för att avnjuta middag med honom, hans mor och hennes man. Mycket god fläskfilégryta bjöds det på och jag måste säga att jag trivs fantastiskt bra i deras sällskap, inga konstigheter där inte. Mycket skönt! Sen sov jag såklart över. Första natten som jag och Alex sover tillsammans hos honom. =) Sen strosade jag omkring i hans lägenhet en stund imorse när jag vaknat och han hade cyklat iväg till jobbet. Mysigt. Jag trivs så himla bra!! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

Vad härligt att läsa om hur bra du mår!!!

Det förtjänar du!!!

Puss o kram!!!!

Postat av: annelii

Synd att inga helger passade..men jag ska se om jag kan komma på visit inom snar framtid:P Men som du nog förstår har det varit mkt här oxå. Glad för din skull, härligt att hitta looove igen!;) Varm kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback