Klappar mig själv på axeln

Sådärja. Nu har jag jobbat två pass. I lördags kändes det konstigt, men i söndags gick det nästan bara som smort. Himla skönt att va igång igen. =)

Igår gick dagen helt galet fort. Jag gjorde färdigt korten som jag också skickade iväg på eftermiddagen/kvällen. Alex hjälpte mig lite med det sista. Skrivaren krånglade en del, men det stoppade inte oss. När vi vart iväg med korten för avfärd mot adressaterna så tog vi tag i vår 4-veckors-period med gång som vi har framför oss. 50 min rask promenad igår. Idag 30 min intervallgång, 4 min hårt, 2 min pratvänlig takt. Ska bli intressant. Fotsulorna sved igår de sista 5 minuterna. =)

Nu har jag tänkt få till mors dags-present. Den kommer bli skitbra. Jag har väldigt många idéer o så i huvet nu. Och så har jag insett att jag skrattar mer nu än jag gjort sen innan alla bekymmer med förhållanden dök upp i mitt liv. Min slutsats är då att jag har hittat rätt.



Nu har diverse grejer i min lägenhet blivit fixade. Ringde vid 11.30 och frågade om det nånsin ska ordnas. Så kom fastighetsskötaren och ordnade till det han kunde. Trevlig kille det där tycker jag. Däremot går allt såååå långsamt. Jag har väntat på renoveringen av mitt badrum sen jag flyttade in, d.v.s. mer än ett halvår!! Nu sa han att de måste komma hit och fixa det och att han skulle se till att det görs väldigt snart. Vi får väl se... jag har hört det förut om man säger så... Hur som helst så är jag iaf nöjd att skåpluckan till soputrymmet hänger fast nu och inte dinglar omkring när man öppnar den.
Annars så tvättar jag nu... händer inte så mycket alltså. Men det är lite skönt. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Gött att jobbet gick smärtfritt vännen! Önskar dig en fortsatt bra dag:) Kram o pöss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback