Skum natt

Shit vad trött jag var igår kväll. Kom i säng vid 21 tror jag... Tog två alvedon vid 20 och hoppades det skulle räcka hela natten, men ICKE!! 23.30 vaknade jag och behövda desperat toan... sen blev allt bara helt sjukt. Grät av smärta när jag kom tillbaka till sängen och tryckte i mig OxyNorm... när jag tagit den så snurrade allt bara. Varje rörelse jag gjorde fick mig att må illa... och då menar jag VARJE rörelse. Det räckte att jag tittade åt vänster istället för höger så blev det kaos i kroppen. Tänk er när man blir alldeles för jävla idiotfull och går och lägger sig då. När allt snurrar och man liksom aldrig får slut på det. Så var det inatt. Jag somnade iaf igen bortåt 00.30.

Sen vaknade jag igen vid 7 och behövde åter toan desperat. Snurrade vidare i huvet. Sen somnade jag igen. Försökte mig på frukost vid 9.15... satt och hade brett macka, sen svartnade det och jag gormade efter Alex att hjälpa mig eftersom jag var på gång att svimma. Tog mig till sängen med stöd och låg där ett tag. Åt smörgåsen sen på sängkanten och fick i mig ett glas blåbärssoppa. Sen däckade jag igen. Vaknade vid 11 sen. Mådde bättre då. Kom fram till att mesta av yrseln måste kommit av att jag inte ätit ordentligt igår. Mest soppa och bröd blev det nämligen då.

Sen kom mams, papps och lillebror på besök. Jag blev och må bättre och bättre eftersom dagen gick. Väldigt skön känsla. Men jag är fortfarande lite snurrig. Nu har jag iaf ätit ordentligt idag. Jag ska nu vila mig, för det har jag minsann inte gjort på flera timmar nu. Mycket stolt över mig själv. *nöjd*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: joss

Hoppas du snart återhämtar dig och mår bättre! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback