Spontanfest o lite annat smått o gott

Eller... egentligen var det väl inte en spontanfest... Jag blev bjuden av H på torsdagen. Hon skulle ha fest på fredagen. Jag kände väl inte så mycket för det, så jag bestämde mig för att fundera på saken till fredan. Glömde givetvis svara och när hon ringde strax innan 20 så var jag inte så intresserad. Men ju mer hon pratade med mig, ju mer tyckte jag att det kanske var dags att träffa arbetskompisarna från förr och härja lite med dem. Så efter funderingar fram och tillbaka i ca 30 minuter bestämde jag mig för att ändå åka dit. Och det blev en succékväll. Himla jävla roligt hade vi!! Harrys blev det framåt natten. Alex körde/hämtade mig. Sötaste... =)

Emmm... sen har det spelats minigolf på banan i Mariebergsskogen. Jag, Alex och hela familjen. Det tog ett tag vill jag lova... Sen grillade vi korv och satt i stekande hetta och åt dem. Väldigt gott (!!) och mysigt var det. Jag hade solskyddsfaktor på mig såklart och klarade det mesta, men hade inte räknat med att va i solen i nästan 4 timmar... så lite lite brände jag mig. Men bara liiiite. Jag är nöjd.

Idag har jag och Alex vart till IKEA och kikat runt lite, drömt om massa olika saker till vårt framtida hem. Det var också en trevlig grej. Hyfsat mycket gemensam stil, men ibland skär det sig. Inte så ofta dock... och vi kan kompromissa jag och han serrni! ;-)

Efter IKEA träffade vi Fihja på stan en sväng. Shoppade lite (ja, inte vi då, för det hade vi inte råd med) och satte oss på uteserveringen på Farbror Melkers. Jag åt glass, de andra inmundigade andra diverse (god-)saker. Och så fick jag ett störningsmoment på två (irriterande som fan) turturduvor (mer säger jag inte om dem där) som sökte all uppmärksamhet de bara kunde få. Och så irriterade jag mig på mig själv för att jag lät mig irriteras av just det faktumet att de sökte uppmärksamhet och fick det av mig!! Gaaaaaaaaaaah va störd jag blev på både dem och mig... Och sen sa jag nåt elakt... men det håller jag för mig själv... och så fick Alex höra det. Han tyckte också jag var elak... men men, det de inte hör dör de väl fan inte av??

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

Ja, det blev skit kul!! Vilken tur jag tvingade Heidi att ringa till dig, eftersom du inte hört av dig så tog hon det som ett nej! Men efter lite tjat så ringde hon, och vilken lycko träff det blev! Måste vi göra om!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback