Tisdag...

Idag har det gått fortare och det har inte varit så rastlöst. Nett kom hit tidigt, eller... hyfsat tidigt iaf. Vid 10 skulle jag tro. Vi satt här och pratade till strax innan 12 då vi åkte till henne för att lämna bilen åt hennes käre sambo. Sen åkte vi till Råtorp café och åt nån slags brunch och fika. Billigt och väldigt gott och trevligt måste jag säga. Blev kvar där till 13.30 och då åkte jag till apotek för att inhandla Panodil. Jag hade så ont att jag blev kallsvett och kände mig svimfärdig. Så sen körde jag Nett till dagis för att hämta sina kiddos, sen åkte jag hem, tryckte i mig två Panodil och däckade.

Chefen ringde mitt i mitt sämsta tillstånd, nämligen på väg från appoteket... Bra prickat måste jag säga. Hon tyckte jag skulle friska på mig. Det tycker jag också. =)

Brorsonen ringde vid 15 och ville att jag skulle följa med till badhuset, men faster var rätt trött och hade fortfarande ont, så jag avböjde. Han vägrade såklart gå med på det, så jag frågade efter hans mamma istället. Han sa: Mamma, här får du, förklara för Tette att hon måste följa med till badhuset!!
Hur söt?? Jag fick lite ont i hjärtat att fortsätta säga nej, men vad gör man? Jag fortsatte vila lite, sen åt jag mat nån gång vid 17. Hade bara sett lite TV däremellan.

Väntar nu på att kärleken ska plocka färdigt för dagen i sin lgh. Usch va sånt där är jobbigt. Att plocka upp när man har flyttat alltså. Och det där att sortera ut gammalt skit som man inte behöver... Jag avundas honom inte!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback