Känner pressen...

Jaha... nu är det bara att bita ihop och köra järnet en vecka. Imorron redovisning 10-12, sen jobba 13-21. Sen jobba lör, sön 8-21. Mån sista föreläsningen innan tentan. Tisdag- torsdag är det plugg plugg plugg som gäller. Och tenta på fredagen då. Sitter med instuderingsfrågor nu, så jag har påbörjat arbetet inför råpluggandet nästa vecka. Blir jobbigt att göra allt från måndag annars.

På lördagen är det inflyttningsgalej här. Cocktailtema. Verkar bli ganska lagom många. Ska ordnas lite tävling o så... så ni som ska hit- ta med tävlingsinstinkten!! ;-) Undrar om jag hinner fixa nåt inför festen alls under veckan? Jag är osäker... vi får se. Annars kanske det är lie spartanskt, det märks. Jag tror alla klarar av det med. =)

Om något annat: Igår satte vi upp galler så att katterna kan va ute på balkongen utan tillsyn. Alex fick lite svindel... =) Tog ett tag innan vi kom igång alltså. Men när vi väl va igång så gick det fort ett tag. Sen fick vi tänka om med annat material en stund. Men det löste sig hyfsat fort det med. Men visst tog det ett tag. Vet inte riktigt hur lång tid, men kanske 1½-2 timmar iaf... Men det ser okej ut... snyggt vore verkligen att ta i, men okej... Framförallt kan inte katterna råka ramla ut från balkongen på ett enkelt sätt...

Hade tänkt baka lingonbröd idag också... Men insåg att vi inte hade nån brödform att baka i... Så vi åkte till MAXI och lämnade tillbaka en grej (som vi ändå skulle lämna tillbaka), och för de pengarna tog vi hem en form. Sen tog tiden slut istället. Så det får bli en annan dag, kanske måndag. Jag lär ju behöva en paus i pluggandet då antar jag. Nån gång under dagen iaf.

Nähä... om jag skulle ta och plugga lite nu då... Skriva skriva... och sen öva öva på redovisningen. Och mitt i allt en skön, varm dusch. Ahhh... nice...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback