Tentaplugg...

Det är väl det jag gör om dagarna nu. Pluggar till tentan. Den är imorron för övrigt. Kl 8... Tycker det är perfekt med tidig tenta, då hinner man inte stressa upp sig och så är det klart och man kan spendera resten av dagen i ett lugnt och skönt tempo om man har lust. Nu har jag inte TID med lugnt tempo imorron...

Jag måste handla, både mat och krimskrams till festen. Skulle behöva sy också, men det får bli nästa vecka. Tur att jag har klart för mig vad jag ska ha på mig iaf... Åtminstone det mesta. =) Alltid finns det nåt litet extra att lägga till.

Träffade T och S på stan igår. Snackade en stund, sen blev det en spontan-fika av det hela. Mycket trevligt sällskap är de båda två. Jag hade knallat in till stan för att få röra lite på mig, få lite luft i lungorna och nåt annat att tänka på en stund. Mötte Alex där, det var den tiden då han snart skulle sluta när jag gick hemifrån. Så vi satt alla fyra på Waynes och drack kaffe och hade det mysigt. Men det var allt lite kyligt. Jag som va kaxig och skulle sitta ute för den friska luftens skull!! Och  frisk var den minsann! ;-)

Emmm... jag har en paus i pluggnadet nu, som ni kanske förstår. Det vore ju märkligt om jag pluggade samtidigt... det skulle ta en evighet och dessutom kanske bli lite skum inlärning? Lyssnar dessutom på Hallucinogen... bara en SÅN sak... Kan ju bli helt wacko av den kombinationen... :-O

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Hopps du int pluggar ihjäl dig vännen;)

Postat av: Ännie

Hola! No more blog??? Förresten, kan inte närvara på nyår, jobbar, som vanligt. Men när jag får ett riktigt jobb så ska jag vara med PÅ ALLT! :)Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback