Skön dag

Jag har tagit det semesterlugnt idag. Och jag fortsätter med det också. Filmer, bok, solsken, disk, tvätt och matlagning samt en kort sväng till affären. Att gå ner i varv känns riktigt skönt.

*
Men snart drar allvaret igång igen. Jag har beställt sista boken inför kursstarten och känner mig grymt peppad. Börjar med arbetsrätt och det känns riktigt intressant att läsa det. Hoppas det visar sig vara det också.
*
På måndag kväll gör jag min första stängning på Friskis också. Imorron ska jag hämta nyckel så att jag kan göra det också. Det ska även bli ett spinningpass imorron, ett nytt, så det ska bli kul. Jag har också bokat upp mig för att stå i Friskis monter på MåBra-dagarna på universitetet 6-7 september. För min del blir det en lång måndag, men det ska bli kul också. Föreläsning 8-11, montern 14-16 och stängning 19.30-22. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback